Nejčastěji kladené dotazy:
Proč bych si měl/a vybrat právě společnost DEICHMANN jako zaměstnavatele?

Jsme velká a stabilní mezinárodní společnost. Díky tomu, že své podnikání financujeme z vlastních zdrojů a nejsme zatíženi úvěry, můžeme našim zaměstnancům nabídnout jistotu a stabilitu i v době ekonomických krizí.

V duchu našeho hesla: „Společnost musí sloužit lidem“ se angažujeme v sociální sféře a vedeme vlastní charitativní organizaci. Projekty, které naše organizace podpoří, mohou navrhovat všichni naši zaměstnanci.

V České republice máme dlouhou historii – na českém trhu působíme od roku 2003.

V ČR máme více než 100 prodejen a zaměstnáváme více než 700 lidí.

Mnohokrát jsme získali ocenění pro nejlepšího prodejce obuvi a umístili jsme se i mezi nejlepšími zaměstnavateli.

Své spolupracovníky pečlivě zaškolujeme a podporujeme je při kariérním růstu.

Dohromady jsme dobrý tým.

Jakým způsobem se mohu přihlásit do výběrového řízení?

Do výběrového řízení se můžete přihlásit dvěma způsoby:

  • Přes tlačítko „JDU DO TOHO“ – zde nahrajete potřebné dokumenty a odešlete.
  • Vytištěný životopis můžete také přinést na prodejnu, kde máme aktuálně otevřenou volnou pozici.

Přehled volných pozic naleznete na adrese: https://deichmann.jobs.cz/

Jak jsou směny rozvržené v průběhu pracovního týdne?

Směny jsou rozvržené nerovnoměrně. To znamená, že do práce se chodí většinou nepravidelně. Děje se tak proto, abychom personálně pokryli zákaznicky silná období a časy. Pracovní směny mohou být naplánovány v týdnu i o víkendu dle potřeb zaměstnavatele. Jednotlivé začátky a konce směn se mohou také lišit. Není tedy možné chodit např. pouze na ranní směny. Směny vypisuje vedoucí prodejny minimálně 14 dnů dopředu vždy s ohledem na potřeby zaměstnavatele a konkrétní prodejny. Nerovnoměrné rozvržení směn se týká všech pozic na prodejně.

Pozice prodavač/ka a zástupce/zástupkyně vedoucí/ho prodejny jsou zpravidla na zkrácený úvazek. Někdy se stává, že zaměstnanci pracují i více hodin, než je základní úvazek. Všechny odpracované hodiny jsou samozřejmě propláceny.

Pozice vedoucí prodejny a cestující vedoucí prodejny vzhledem ke svému charakteru a náplni práce vyžadují práci na plný úvazek. O zkráceném úvazku může zaměstnavatel rozhodnout výjimečně u malometrážních prodejen s nižším obratem.

Práce na zkrácený úvazek je na pracovní smlouvu nebo dohodu?

Pracovní poměr prodavače/prodavačky či zástupce/zástupkyně vedoucí/ho prodejny je založen pracovní smlouvou, i když je úvazek zkrácený.

Je možné zařadit můj životopis do databáze a kontaktovat mě v případě, že by se objevilo volné pracovní místo odpovídající mému profilu?

Databázi životopisů uchazečů vzhledem k ochraně osobních údajů nevedeme, proto prosím sledujte aktuální nabídku práce, kterou naleznete na našich kariérních stránkách.

Zaměstnáváte brigádníky a od jakého věku?

Ano, brigádníky bereme standardně od 18 let.

Co si mohu představit pod pojmem „cestující vedoucí prodejny“?

Jedná se o pozici vedoucí/ho prodejny, který nemá vlastní prodejnu.

Na počátku čeká nováčka důkladné několikaměsíční zaškolení v různých prodejnách, takže hojně cestuje. Veškeré cestovní náhrady (autobus, vlak) vč. případného ubytování na pracovních cestách hradí naše firma.

Po zaškolení funguje jako vedoucí pracovník na prodejnách, kde momentálně pozice vedoucího není obsazena, či jako výpomoc tam, kde nastane personální oslabení. Nejedná se o pozici obchodního zástupce. Z pozice cestující vedoucí prodejny je možné postoupit na pozici vedoucí prodejny.

Co si mohu představit pod pojmem „cestující asistent/ka prodeje TRAINEE“?

Jde o tréninkový program pro motivované uchazeče, kteří chtějí kariérně růst a vyzkoušet si práci v retailu. Uchazeč u nás začíná na pozici prodavač/ka a postupně se zaškoluje a vypracovává výše na pozici zástupce/zástupkyně vedoucí/ho prodejny.

Zaškolení a praxe probíhá v různých prodejnách, takže trainee často cestuje. Veškeré cestovní náhrady vč. případného ubytování na pracovních cestách hradí naše firma.

Po ukončení programu (cca po roce) je uchazeči při vzájemné spokojenosti nabídnuta pozice cestující/ho vedoucí/ho prodejny, která je už jen krůček od vedení vlastní prodejny, případně jiná vhodná pozice.

Co když mám další otázky?

S dalšími dotazy se můžete obrátit na oddělení lidských zdrojů, a to e-mailem na adresu: hr-dcz@deichmann.com, případně telefonicky na čísla:

+420 725 295 889,

+420 775 860 965.